Match Review: Everton 0- 2 Liverpool




maaf atas kelewatan update entri perlawanan kali, dan jujur saya katakan saya hanya menonton perlawanan kali ini hanya pada 15 minit pertama, bahkan ulusan juga berdasarkan kepada Highlight ditambah melalui berdasarkan tintauan dari web yang lain. Anway tahniah kepada squad pada kali ini atas kemenangan kali ini.

saya(penulis) amat gembira Carroll kembali menemui gol pertamanya dalam kempen Liga Perdana kali ini. dan bagi Suarez tahniah kerana berjaya menambahkan koleksi jaringan untuk musim ini. tidak dipulakan kepada kuyt yang kembali dalam kesebelasan utama, harap selepas ini tiada lagi, komen yang mengatakan sukar untuk mendapatkan dalam barisan pilihan kenny dalam kempen liga perdana kali ini.

perlawanan ini merupakan Merseyside derby yang ke 216. dan kita menang 2-0 pastinya akan memberikan suntikan semangat untuk melayan kunjungan united di Anfield pada 15 oktober depan. Dalam tempoh ini pastinya kenny akan menggunakan untuk mempertingkatkan prestasi pasukan demi mencipta memori bahagia seperti kenangan perlawanan menentang united pada musim lepas.

Kesimpulan malam ini adalah pasukan kita menunjukkan mutu permainan yang boleh dipuji
dan taktik serta pertukaran pemain bijak digunakan oleh Kenny . dan yang paling utama Kesemua pemain bermain dengan semangat berpasukan yang jitu walaupun agak berhati-hati. Memang kita wajar memang untuk kali ini, namun saya harap kita tak leka dengan kemenangan sensai malam ini. Harap momentum kemenangan dapat diteruskan untuk menembak setan merah yang kian tempang akibat ayam tambatan Rooney yang cedera.
Tahniah semua. YNWA.

terakhir sekali saya amat bersedih kerana, semenjak seminggu dua ini. saya amat kurang berpeluang untuk menulis di blog ini. MAAF KAWAN2 YE...YNWA

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger