Sebastian Coates sertai Reds??



Berita yang semakin hari, semakin tersebar dengan luas, dimana kini Liverpool sedang mengintai peluang untuk menyambar pertahanan muda Uruguay iaitu Sebastian Coates.

Selepas kita menyaksikan permergian pertahanan Sotirios Kyrgiakos, rasanya tidak keterlaluan saya(penulis) kata kan bahawa kini sememangnya kita memerlukan seorang lagi pertahanan kelas dunia untuk menjadi pilihan berguna kepada squad yang ada sekarang.

Dan menurut laporan dari web espnstar.com menyatakan bahawa kini Pengarah Liverpool Football Damien Comolli sedang sibuk mengejar pertahanan muda ini untuk mendapatkan tandatangan beliau. Hal ini kerana pada masa yang sama pemain yangmendapat gelaran Best Young Player pada Copa América 2011 ini juga sedang menjadi buruan kelab seperti Sao Paulo, Manchester City dan juga Inter Milan.

Jika benar kita (the Reds)berjaya membawa pemain ini kelab, maka saya percaya pemain muda ini tidak akan bermasalah untuk bergaul disini, kerana seperti yang kita semua tahu, Luis Suarez berada disini untuk membantu beliau.


comment 6 comments:

dear anies on August 25, 2011 at 9:26 AM said...

biaq betul?
sy ada dnr rumors..bellamy will return to anfield??

Anonymous said...

arap2

Anonymous said...

Player ni baguih!usia pn muda..best buy..YNWA

Anonymous said...

gOOD NEWS...

bUdAkmILo on August 25, 2011 at 5:53 PM said...

Terbaik dari ladang

Anonymous said...

tapi sayang Aqualani mybe kena loan..aduhhh...

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger