Angan2 Inter nak miliki our Dutchman!!!



Kononnya menurut laporan dailymail.com menyatakan kononnya mereka membuat tawaran untuk mendapatkan Kuyt kerana kini Kuyt hilang first team place, ceh sungguh tak boleh bla asalan yang digunakan.

Manakala menurut komen yang dinyatakan oleh Agen Kuyt iaitu Rob Jansen bahawa, memang benar kini Inter sedang membuat tawaran untuk kuyt. Selepas itu pula Kuyt tampil memberikan bahawa beliau kini gembira berada di Liverpool dan pada masa kini saya tiada keinginan untuk keluar dari kelab ini.

Pada pendapat say a (penulis) perkara ini boleh diibaratkan sebagai pengulangan tawaran yang pernah dilakukan oleh Inter untuk mendapatkan Kuyt pada musim perpindahan lepas, dimana pada ketika itu kononnya media menyatakan bahawa Rafa yang pada ketika itu merupakan bos Inter amat berminat untuk membawa our Dutch!! Ke San Siro.

Dan saya percaya, perkara ini hanyalah sekadar angan-angan Inter untuk memiliki Kuyt, saya percaya kuyt kini gembira berada di Anfield dan saya percaya dia akan kekal di Liverpool, walaupun sudah berusia 30an dia(kuyt) masih lagi cergas dan kini sedang menunggu masa meledakkan jaringan untuk melengkapkan 50 goal untuk Liverpool.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger