MATCH Preview: Liverpool v Sunderland





Perlawanan yang kita semua tunggu-tunggu sejak sekian lama, nampaknya pada perlawanan pertama menentang sunderland ini, pasukan kita akan melayan kunjungan pasukan yang dikendalikan oleh Steve Bruce.


Dengan trio iaitu Charlie Adam, Stewart Downing, Jordan Henderson, pasrtinya salah seorang daripada mereka akan digunapakai oleh kenny untuk memantapkan bahagian serangan, manakala kapten kesayangan kita Gerrard masih lagi bergelut untuk cergas begitu juga Glen johnson yang nampaknya akan terlepas aksi sulung untuk musim ini.

Pastinya kita mahukan kemenangan pertama untuk musim ini, kerana permulaan yang baik akan memberikan pendorong yang berkesan kepada barisan pemain. Dan pastikan anda semua jangan lupa meyaksikan aksi ini. Yang pastinya akan memberikan aksi yang memukau dan kelainannya pasti dan sudah tentu kerana Liverpool pada musim kali ini turun dengan semangat baru. Jika Henderson beraksi pada perlawanan ini, pastinya akan memberikan sedikit tekanan kepada beliau dan pada pendapat saya berkemungkinan besar Jordan tidak akan digunapakai oleh kenny pada pertemuan kali ini. YNWA.....


Barisan jangkaan : (4-3-3)

Reina, Kelly, Carragher, Agger, Aurelio, Charlie Adam, Lucas Leiva, Stewart Downing, Suarez , Dirk Kuyt, Andy Carroll














comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger