Kini Adam milik Liverpool



Pada hari ini, walaupun agak sedikit lewat untuk melaporkan kepada anda semua, bahawa berita kali ini sememangnya amat ditunggu oleh kita semua, bahawa kini sudah pasti dann sudah rasmi bahawa Charlie Adam sudah menyertai Liverpool dan menurut laporan bahawa harga perpindahan adalah sekitar £9 juta. Dan kini juga dipaparkan bahawa adam sudah menjalani pemeriksaan kesihatan di Liverpool dan sudah menandatangani kontrak di Liverpool.

Hal ini secara gus membuatkan pada hari, adam adalah pemain keempat yang telah dibawa masuk oleh Kenny Daglish sejak beliau kembali memimpin kelab kesayangan kita ini. Dan menurut sumber yang menyatakan kini dua pemain yang juga dikhabarkan sudah semakin hampir menyertai Liverpool adalah pemain Aston villa iaitu Stewart Downing dan juga penjaga goal Roma's iaitu Alexander Doni juga sedang dalam proses untuk sertai Liverpool dalam tempoh 36 jam lagi.
dan juga kini Glen johnson juga sudah menandatangani kontrak lanjutan di Liverpool pada hari ini, dan boleh dikatakan pada hari ini merupakan hari bahagia untuk semua pihak yang menyokong Liverpool, sama seperti hari dimana kita semua mengetahui Liverpool berjaya membawa masuk Carrroll dan Luis Suarez pada januari lepas. YNWA untuk semua ... sekian.

comment 1 comments:

Punkster Bundle on July 7, 2011 at 12:35 PM said...

YNWA!!!

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger