MATCH Preview : Sunderland vs Liverpool



Live at: 20 Mac 2011 (Ahad) 9:25 malam, Astro ESPN

Perlawanan yang sememanya kita semua nantikan, dimana setelah dua minggu tiada aksi liga perdana yang disertai oleh Liverpool, pastinya kita semua menantikan aksi yang bertenaga dari anak didik Kenny daglish dalam penampilan pada esok hari.


--akhirnya duo pemain ini akan beraksi bersama--

Pada kali ini, perlawanan yang bakal berlansung di Stadium of Light. Dimana pada kali ini, kita akan menyaksikan gandingan secara rasmi antara andy Carroll dan Luis Suarez. Dan juga menurut berita terbaru kelab, menyatakan bahawa berkemungkinan besar Lucas tidak akan diturunkan kerana pada perlawanan ini, lucas akan menanti hari bahagianya apabila isterinya akan melahirkan anak mereka.


--congratulations Lucas--
Namun begitu agger, yang telah kembali pulih dari kecederaan dikahabarkan sudah tidak sabar untuk kembali bermain pada perlawanan menentang The Black Cats. Diharapkan pada perlawanan kali ini, segala kisah sedih lepas sewaktu tewas kepada Sc Braga dapat menutup kembali luka semua peminat kelab ini. Dan juga squad kendalian Daglish harus menang kerana pada perlawanan hari sabtu, yang menyaksikan Tottenham seri dengan West Ham dan ini memberikan sedikit sinar dan harapan untuk kembali mendekatkan ruang mata antara Liverpool dengan pasukan kedalian Harry Redknapp.

Akhirkata majulah Liverpool untuk selamanya. YNWA



Barisan pilihan: Pepe Reina, Jamie Carragher , Martin Skrtel, Daniel Agger ,Glen Johnson,Jay Spearing Dirk Kuyt, Raul Meireles, maxi rodriguez , Luis Suarez, Andy Carroll

comment 3 comments:

Darion Daron said...

hope kita menang perlawanan ini

@RE_CICI said...

bole punyA...

RABUN on March 20, 2011 at 5:59 PM said...

mirelse main kanan kuyt main tgh...ohhh...

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger