Carroll dan debut pertama untuk England


Dua penampilan untuk squad senior England sudah cukup untuk membuatkan, dia Andy Caroll untuk menampilkan aksi yang cermelang dan membuat dubut goalnya pada perlawanan menentang Ghana. Walaupun masuk sekadar bermain hanya 59 minit dalam perlawanan tersebut, carroll mampu menjaringkan gol, yang boleh dikatakan sebagai bukti bahawa dia layak untuk mendapat tempat dalam squad utama England di bawah pimpinan Fabio Capello.

Pemain muda harapan pasukan kesayangan kita ini, membuktikan pilihan yang dilakukan oleh Capello yang memberikan kepercayaan kepadanya sebagai penganti darren bent dalam aksi awal pagi tadi memang berbaloi.

Sememtara itu, antara aksi antarabangsa lain yang melibatkan pemain Reds adalah, Portugal 2 Finland 0, yang melibatkan Raul Meireles, Dan juga Slovakia 1 Denmark 2 yang melibatkan Martin Škrtel. Penyerang yang boleh dikatakan semakin meningkat penyudah jaringannya Dirk Kuyt menjaringkan dua gol cantik dalam perlawanan menentang Finland.

Diharapkan semua pemain yang beraksi dalam aksi antarabangsa akan kembali ke Mellwood dengan keadaan cergas dan tidak berada dalam keadaan cedera, bagi meneruskan aksi perlawanan liga perdana menentang west brom hujung minggu ini.

comment 3 comments:

Alfarisin Muu on March 30, 2011 at 10:56 AM said...

pembetulan :
Dirk Kuyt menjaringkan dua gol cantik dalam perlawanan menentang *Hungary.

ZLATANERA x on March 30, 2011 at 2:32 PM said...

Carrol is Back!

http://simple-mzs.blogspot.com/

Wan Gerrard on March 30, 2011 at 9:21 PM said...

terbaik, gol dah mari..xkan henti la pasni :P

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger