Carragher: Mohon maaf kepada Nani




Dipetik dari web espnstar.com mantan kapten kita Jamie Carragher telah membuat hebahan media bahawa beliau tidak berniat untuk membuat terjahan keras terhadap pemain United, Nani.

Tambah Carra lagi….

"Saya telah bermain hampir 700 permainan dan selama 15 tahun di posisi di mana , saya perlu membuat puluhan terjahan untuk mengawal kubu pasukan daripada dibolosi pihak lawan.Namun apa yang berlaku pada perlawanan sebelum ini adalah diluar jangkaan saya, dan saya benar-benar meminta maaf atas insiden itu”.


--Nani jangan lupe maaf kan yek... tak baik marah-marah tau--

Disamping itu juga Carrar yang mengalas cabaran sebagai kapten Liverpool semasa ketiadaan gerrard semalam, mengakui kini dengan gandingan terbaru dari Andy Carroll dan Luis Suarez yang bergerak bebas di bahagian serangan, pastinya Liverpool akan kembali ke landasan yang betul. (sumber LFCTV)

Pada pendapat saya (penulis), tindakan yang boleh dipuji seperti yang dilakukan oleh Carragher yang secara lantang menyatakan maaf kepada Nani, dan jika dilihatkan kini Nani sudah kembali semula bermain untuk United dan segalanya sudah jadi sejarah, dan kepada Nani jangan simpan dalam hati ye.....

comment 1 comments:

Anonymous said...

hahahahaha...padan muke nani....
terjah lagi...

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger