Tak setuju dengan Jersey ini!!!


--Biarlah si Torek dah jd biru jangan la kelab pun jadi Biru!!!---

Mungkin anda semua sudah mengetahui, berita ini, disini izinkan saya untuk memberikan sedikit maklumat mengenai apa yang berkemungkinan berlaku musim hadapan. Berita ini adalah berkemungkinan hanya spekulasi ataupun percubaan daripada penaja rasmi untuk jersey Liverpool iaitu Adidas.

Berikut adalah cadangan kepada Jersey perlawanan away untuk Liverpool, dan warna sampingan yang cuba diubah oleh Adidas adalah menerapkan unsure warna biru dan puhit secara dominannya. Berkemungkinan Jersey ini akan mengantikan jersey away kini yang berwarna putih dan mempunyai line warna merah.

Yang jadi tanda Tanya kepada saya (penulis) mengapa warna biru, dan menurut berita yang dikeluarkan oleh web epltalk, mengatakan bahawa warna biru ini adalah kerana pasukan Jiran kita Everton dan juga musuh kita Chelsea.

--pendapat saya, ini sesuai!! Bagaimana dengan kawan-kawan???--

Pada pendapat saya, kehadiran warna biru adalah tidak perlu dan ini seolah-olah kita mengagungkan nama kedua pasukan ini sahaja. Dan kerana warna merah adalah warna utama bagi Liverpool yang lebih senang dikenali sebagai The reds.... apa pendapat kawan betul tak????

comment 3 comments:

Anonymous said...

merah smart dok!! biru erm!!kurang le...

Merseyside Malaya on February 27, 2011 at 6:55 PM said...

aku rase patot kurangkan kaler putih.sbb kite the reds! tp xpelah kalo utk nilai2 komersial n sponsor da buat..tp biru kurang stuju la..ape ne!

Qema on March 2, 2011 at 4:58 PM said...

pe kene mngena biru dgn liverpool ni? sama sekali tidak setuju itu biru!

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger