Mungkinkah Aquilani kembali



Menurut seperti perkara yang dilaporkan dari web Goal.com yang mengatakan bahawa kini Juventus bersedia menolak kemungkinan untuk membayar sebanyak € 20 juta kepada Liverpool untuk mendapatkan kontrak secara tetap dari Alberto Aquilani dan juga dikatakan bahawa mereka hanya bersedia untuk membayar sebanyak € 6 juta untuk pemain ini.

Aquilani yang mula menyertai The Reds pada 5 August 2009, untuk mengantikan tempat dan kekosongan yang ditinggalkan oleh Xabi Alonso yang telah berpindah ke Real Mardrid. Nanum pada awal musim ini, dimana ketika itu Roy Hodgson telah mengambil keputusan untuk meminjamkan pemain kebangsaan Italy ini ke Juventus yang bertujuan untuk mendapatkan kembali kecederasan dan sentuhannya.

Namun kini, Aquilani tampil memberikan komen bahawa dia ingin kekal di Turin dan khabarnya dia ingin menyambung kontrak secara pemain kekal di Turin. Sejak Reds dibahaw kendalian Kenny Daglish, berkemungkinan pada awal musim depan Aquilani akan dipanggil balik ke squad kendalian Daglish. Bagi kita peminat pastinya inginkan pemain ini kembali ke Kem latihan di mellwood dan meneruskan perjalanan bola sepaknya di Liverpool.

comment 3 comments:

RABUN on February 21, 2011 at 3:32 AM said...

prestasi dia kat juventus ok ker? macam sunyi jugak bunyinyer...

Tengku Firmino on February 21, 2011 at 10:21 AM said...

sell him..not good enough for Liverpool..injury prone..!

Merseyside Malaya on February 21, 2011 at 11:10 AM said...

prestasi die di serie a agak baik...n mungkin bole dijadikan sub yg lebih berguna kalo xnk bg maen utama pn..tp apa2 pn kite suma tgk dlu.

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger