Beza antara Suarez dan Torres…




Bukan hendak mengata atau memuji mana –mana pemain tetapi semuanya sudah terang lagi bersuluh. Sandiwara musim perpindahan januari lepas menyaksikan dimana perginya seorang pemain yang selama ini yang menjadi pujaan dan datangnya seoarang wira baru yang bakal menyerlah di Liverpool.


--kedatangannya ingin menyucapkan selamat tinggal---

Individu yang saya (penulis) maksudkan adalah Pemergian Torres telah menyebabkan kemarahan memuncak kepada seluruh penyokong Liverpool diseluruh dunia manakala hal yang sebalinya berlaku kepada pemain No 7 terbaru Liverpool Luis Suarez yang telah disanjung dan masih lagi mendapat tepukan gemuruh walaupun dia bukan lagi bergelar pemain pasukan lamanya iaitu Ajax.


--inilah yang dikatakan pengkhianatan--

Dan menurut apa yang dilaporkan dalam page rasmi Luis Suarez yang berkata bahawa dia berterima kasih kepada ajax yang telah banyak membantunya selama dia bermain di kelab tersebut dan juga disini saya sertakan video dimana Suarez kembali ke Ajax untuk mengucapkan selamat tinggal kepada Penyokong ajax dan kepada semua ahli squad di Ajax. Dan ini juga membuktikan dia juga merupakan pemain yang sentaiasa mengingati segala jasa kelab kepada dirinya dan ini adalah bersongsangan dengan apa yang dilakukan oleh torres… ini mungkin pendapat dari saya( adakah anda setuju dengan apa yang saya katakana ini????)







comment 2 comments:

AzRi on February 21, 2011 at 7:05 PM said...

sangat-sangat setuju beb!!!penghianat perlu di rejam smpai terbakar...hahahaha

jilah said...

betulll...si suarez ni ada gak adab nak tinggalkan kelab lama....tak macam si Torres dgn Macherano...tau hentam kelab jer...

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger