MATCH Review: Liverpool 2-0 Stoke city



Sebelum nak tulis ayat tebaiknya nak bagi tahu kt kome semua ini…

frist debut for LFC, first shot, frist goal...

love you suarez.. (cm ne menarik tak) / percaya lah ini kenyataan…… fakta bukan fantasi….

Perlawanan yang benar menghiburkan seluruh penyokong yang menyokong kelab yang penuh dengan sejarah, sekali lagi kita dapat lihat bagaimana kebijaksaan Kenny Daglish mempimpin kelab dengan penuh corak dan starategi yang sesuai untuk perlawanan mengikut kesesuaian jenis corak permainan pasukan lawan.


---aku jatuh cinta dengan mu---

Dalam perlawanan ini balingan jauh dari stoke berjaya disekat dan kita memperlihatkan sejarah dicipta pada perlawanan kali ini, dimana pemain yang ditunggu-tunggu untuk bermain dan mencipta debut pertama untuk Liverpool apabila dibawa masuk pada minit ke 63 apabila ditukarkan dengan Aurelio.hanya mengambil masa 16 minit sahaja suarez tidak menunggu lama untuk menjaringkan gol debut pertamanya di Liverpool. bermula dari kuyt dan akhirnya bola sampai di kaki Suarez dan dimana kawalan bola yang diperlihatkan yang telah membuat helah dan sekaligus menumpaskan penjaga gol pihak lawan. tidak dilupakan kepada Meireles yang menjaringkan gol ketiga peribadinya untuk Liverpool.

Pada perlawanan ini juga, menjadikan pendakian untuk mengejar kedudukan empat terbaik semakin menunjukkan peningkatan dimana kita Liverpool hanya kini mempunyai 35 mata dan diharapkan pada perlawanan akan datang semasa menentang Chelsea. Kemenagan dapat dicipta seterusnya membawa kembali Liverpool ke landasan sebenar hala tuju pasukan. Tahniah Liverpool tahniah Luis suarez dan tahniah Keny Daglish serta tidak lupa juga kepada rakan-rakan penyokong yang berjaga pagi untuk menyaksikan perlawanan ini. Ternyata pengorbanan anda kali ini dibalas dengan serta merta. Dengan gol Luis Suarez dan kemenangan 2-0 dengan pasukan yang telah memalukan kita sebelum ini pada perlawanan sebelum ini di Britannia Stadium sebelum ini.

Apa pun2 pun … saya (penulis), saya rase cm dah jatuh cinta dengan mamat suarez laaa… sape jangan nak kacau dia.. suarez is mine you know… hahahahahhaa
YNWA.

jangkaan masa depan : lepas ini abis laaa baju yang de jual jersey liverpool no 7 (luis suarez). semua sold out

comment 3 comments:

Unknown on February 3, 2011 at 11:42 AM said...

Memang terbaik le Suarez. pasti mengeletar seluruh badan pengurus2 pasukan lain. Tu belum lg Carroll berganding sama. Lagi meletop punyalah.

Nampaknya duit 2 juta yang dikeluarkan oleh NESV membeli player selepas ditolak penjualan Torres & Babel boleh dapat balik dalam masa singkat je. Kutip dari duit jual jersi Suarez dgn Carroll je.

p/s : aku pun tak tido2 lagi ni. dah lebih 24 jam x tido. pagi ni kn keje plk. nampaknya skjp lg, zzzzzzzz

Anonymous said...

aku x kesah psal gigi suarez.aku pun dah jatuh cinta ngan die.hehe

jilah said...

yeay...kita menang...suka giler...terima kasihnya lah kat suarez and meireles yg jaringkan gol..reina pun bagus jaga pintu gol...yg lain2 pun ok (cuma cara passing bola tu kena improve ckitla) and lastly, HIDUP KING KENNY!YNWA!

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger