MATCH Preview: Liverpool vs wigan



Membawa semanagat dengan kemenangan minggu lepas, pada hari ini squad kendalian Daglish akan turun menentang kelab di tangga ke 17 dalam liga iaiatu Wigan. Dengan keadaaan kepten kesayangan kita Gerrard yang masih lagi berlumba untuk kembali cergas dalam perlawanan ini akibat kecederaan kecil minggu lepas, dan juga keadaaan Joe cole yang masih cedera serta Martin kelly yan juga dilaporkan mengalami kecederaan pergelangan kaki (tidak serius) dan juga skrtel yang masih dihantui oleh kecederaan paha.


---adakah kelly akan diturunkan?---

Kenny daglish berkemungkinan menghadapi sedikit masalah dalam memilih pemain utama dalam perlawanan malam ini. Diharapkan pada malam ini daglish akan membawa kembali Luis Suarez dalam squad utama untuk membolehkan pemain ini beraksi dalam perlawanan ini.


---Gerrard masih lagi bergelut untuk kembali cergas---

Diharapkan kepada squad yang bermain pada malam ini, bermain dengan penuh kesungguhan dan memastikan tiga mata penuh dapat dikutip untuk memgukuhkan kedudukan dalam tahta liga perdana bagai merialisasikan impaian untuk milihat The Reds kembali beraksi dalam kejohanan liga juara-juara musim depan. Dan akhir sekali jangkaan kemenangan malam ini Liverpool 2-wigan 0. Sekian YNWA....


Barisan jangkaan:




Liverpool: Reina, Kelly, Agger, Carragher, Johnson, Lucas, Gerrard, Rodriguez, Meireles, Aurelio, Kuyt, Suarez, Gulacsi,Wilson, Kyrgiakos, Poulsen, Jovanovic, Ngog, Pacheco.

Wigan: Al Habsi, Pollitt, Kirkland, Gohouri, Stam, Figueroa, Watson, Diame, McArthur, Thomas, N'Zogbia, McCarthy, McManaman, Rodallega, Lopez, Gomez, S Caldwell, G Caldwell, Boyce, Di Santo, Salmon, De Ridder.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger