Dave Whelan ingin Liverpool tewas....



---Liverpool akan tewas dengan Wigan---

Dalam keadaan suasana semua peminat dan penyokong pasukan yang bermain di Liga Perdana. Tetapi kini pada kali ini dengan secara lantang nak suara merdu pemilik wigan Dave Whelan, menyatakan komennya bahawa dia sememangnya berharap agar pasukannya akan Berjaya menewaskan Liverpool, semasa perlawanan yang bakal dilangsungkan pada sabtu minngu ini.

Dalam komennya lagi….

Dave Whelan, mengatakan bahawa Manchester United juga telah ditewaskan oleh Wolves, maka tidak mustahil Liverpool akan tewas ditangan. Dia juga berharap rekod 4 kemenangan dan tiada bolos yang dicipta oleh Liverpool dalam empat perlawanan sebelum ini akan dipecah oleh wigan di Stadium keramat kita (Liverpool) iaitu di anfield.


--hope gerrard kembali cergas semasa menentang wigan--

Pada pandapat saya (penulis), mungkin ini adalah satu bukti dimana semua pasukan semakin menghormati Liverpool sejak kelab dan squad dikendalikan oleh Kenny Daglish. Dengan rekod tanpa bolos dan menang 4 perlawanan setakat ini. Ini membuktikan semua pasukan di dalam liga semakin sedar dengan kebangkitan Liverpool.


--Jonjo Shelvey cedera selama 12 minggu--

Oleh itu selaku penyokong yang sentiasa menyokong Liverpool, diharapkan agar Daglish dapat membuktikan kehebatannya dalam memimpin pasukan. Dan juga diharapakan Kapten kesayangan kita” Gerrard” cepat pulih dari kecederaan untuk kembali bermain pada perlawanan menentang Wigan, dan juga kepada Jonjo Shelvey yang mengalami kecederaan semasa beraksi untuk England bawah menentang Perancis awal pagi rabu yang lepas.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger