MATCH Preview: Liverpool vs Stoke City



Perlawanan malam ini pastinya bakal ditunggu-tunggu oleh peminat The Reds tidak kira dimana pun mereka berada. Pada perlawanan ini berkemungkinan besar kita akan melihat debut pertama penampilan pemain yang sebelum ini kita kagumi yang telah berjaya menyertai Liverpool iaitu Luis Suarez,dengan kembalinya penolong kapten pasukan kita yang telah kembali pulih dari kecederaan, Jamie Carragher yang telah berehat sejak 27 November, yang tercedera semasa perlawanan menentang Tottenham.

Pada perlawanan sebelum ini menurut rekod lepas, semasa bermain menentang The Potters di Britannia Stadium, Reds tewas kepada 2-0 kepada anak buah Tony Pulis. Dan pada kali ini keadaan tampak berbeza dan semangat pemain dan kecederaan pemikiran Kenndy Daglish yang sudah bersedia untuk corak permainan yang diamalkan oleh stoke yang menggunakan cara lontaran jauh R. Delap.

Diharapkan perlawanan ini akan menjadi satu pembuktian, kita Liverpool tidak hanya bergantung kepada Torres yang telah berhijrah ke Chelsea. Dan juga pastinya semua peminat mengharapkan suarez dapat menjaringkan debut gol nya yang pertama untuk Liverpool manakala untuk Andy carroll pula terpaksa direhatkan kerana masih lagi belum cergas sepenuhnya. Dan akhir kata kepada pemain yang bakal beraksi pada malam ini. Good luck..kerana menurut rekod pertemuan anatara kedua pasukan adalah menyebelahi Liverpool dimana sebelum ini pada 19/8/09 kita menang dengan jaringan selesa 4-0 dan pastinya ini akan memberikan semangat kepada pemain untuk beraksi dengan all out.

BARISAN JANGKAAN





Liverpool: Reina, Kelly, Skrtel, Carragher, Johnson, Lucas, Gerrard, Kuyt, Meireles, Rodriguez, Suarez ,

Sub: Ngog, Gulacsi, , Aurelio, Agger, Poulsen, Shelvey, Cole, , Pacheco.

Stoke City: Begovic, Huth, Wilson, Delap, Etherington, Whitehead, Jones, Sorensen, Faye, Collins, Pugh,

sub: Whelan, Pennant, Walters, Carew, Fuller.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger