Ringkasan Everton press conference + video



Sejak kembali menerajui Liverpool, setelah roy dipecat, Kenny Daglish menyatakan perlawanan menentang everton adalah perlawanan yang membawa seribu erti kepada dirinya. Kerana sejak mentakbir Reds, dalam dua perlawanan yang lepas Dalglish hanya memimpin pasukan bermain ditempat lawan.

Disamping itu, Daglish juga menyatakan, bagi memastikan kemenangan dapat dicapai pada perlawanan ini, beliau akan cuba memastikan pemain untuk tidak melakukan kesilapan yang sama seperti semasa menentang Blackpool dan united. “kami perlu menang perlawanan ini, untuk menaikkan kembali taraf tumpuan pemain dan kadar konsiden pemain, dan jika perkara ini dapat diatasi maka kita akan kembali bermain seperti sediakala dan kembali menang dalam perlawanan demi perlawanan”

Dalam sesi temubual itu juga, daglish juga menolak bahawa spekulasi dimana dia sedang mencari pemain untuk dibawa ke dalam squad kendaliannya dalam musim perpindahan kali ini.

Tambah Daglish lagi….

“Saya berpuas hati dengan pemain yang sedia ada kini, dan saya tidak tahu siapa yang menulis berkenaan spekulasi perpindahan yang ingin saya lakukan kerana saya tidak mempunyai masa untuk membaca akhbar”

Dan juga pengurus reds ini juga menyatakan bahawa masalah untuk squad adalah masalah kecederaan Carragher. Tetapi apa yang penting untuk masa dan keadaan sekarang adalah memperbaiki segala kelemahan dan memastikan momentum pemain stabil untuk mendapat kemenangan.




comment 2 comments:

RABUN on January 16, 2011 at 2:27 AM said...

jadi tak der player baru..... kegagalan Liverpool diawal musim ialah kegagalan membeli penyerang,

dan ternyata Liverpool parah kerana itu, ngog dan pacheco tak mampu untuk menjadi penyerang di EPL, kat Liga switzerland ok la kot


skang ketika peluang untuk mendapat penyerang baru, walaupon bukan bertaraf bintang at least sebagai option dibahagian serangan(ngog ternyata sgt gagal) sekali lagi Liverpool tak ambil pusing

kenny daglish yakin dengan pemain skuad yang ada ini...walaupon dia bertaraf lagenda, pada aku, aku tidak yakin dengan player yang sedia ada ini hehehe

skang apa yang boleh daglish lakukan adalah memastikan Liverpool tetap di EPL musim depan disamping mengehtengahkan player akedemi sendiri seperti mana owen, Gerrad, caragher diberi peluang dulu. Pemain muda sebagai asas Liverpool yang baru.

Darion Daron said...

hahahahhaa itu memang betul
beri peluang dan ruang untuk pemain muda bermain dan setakat ini pun kelly dan spering pun ok gak
cume perlu ditaca lagi je
lepas ini mesti ok nye

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger