Match preview: Liverpool vs Everton


info siaran langsung
10malam -12 malam
Astro 813

Untuk 215 Merseyside derby Perlawanan yang bakal berlangsung di stadium keramat kita(fan Liverpool), dimana pada kali ini, The Reds dengan semangat yang membara, akan membuat perhitungan dengan kelab jiran kita apabila menentang Everton. Jika melihatkan kepada statistik rekod perlawanan, sememangnya Lverpool mempunyai rekod yang baik semasa menentang everton di Anfield, iaitu kita hanya tewas kepada The Toffees pada 27/09-99, iaitu pada ketika itu Reds tewas dengan jaringan 0-1.

Diharapkan pada perlawanan ini kita akan disajikan dengan corak permainan yang memukaukan yang diperlihatkan oleh anak didik Kenny Dalglish, serta semoga masalah yang ditonjolkan semasa perlawanan lepas apabila tewas kepada blackpool berjaya diatasi.

Juga menurut sumber daripada Liverpoolfc.tv menyatakan kini Joe cole sudah kembali menjalani latihan dan kembali Fabio Aurelio dalam squad. Perkara ini pasti memberikan keyakinan kepada squad yang bermain pada malam esok serta ini akan mengukuhkan squad untuk membalas dendam apabila sebelum ini kita tewas di Goodison Park.

comment 1 comments:

Tengku Firmino on January 16, 2011 at 12:08 PM said...

bukan in HD lagi..in 3D match tu mlm ni..hahah..terbaek!!

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger