Reina dinobatkan sebagai pemain terbaik bulan Disember



Pepe Reina hari ini telah diberikan anugerah dalaman kelab iaitu Standard Chartered LFC Player of the Month untuk bulan disember yang lepas.

Anugerah ini, adalah ditentukan oleh pilihn peminat yang boleh mengundi siapakah pemain yang balik baik beraksi untuk kelab untuk setiap bulan. Menurut sumber dari laman web rasmi liverpoolfc.tv yang menyatakan salah satu sebab mengapa Reina terpilih kerana, dia terpilih menjadi kapten semasa menentang Steaua Bucharest dan Aston Villa.


tambah reina lagi......

“Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua penyokong kelab yang telah memilih saya dan ingin saya tergaskan disini, saya akan berusaha bersungguh untuk memastikan saya akan sentiasa bermain dengan baik untuk membantu kelab.

"dan saya berharap agar bulan depan Stevie atau Torres akan mendapat piala ini untuk bulan hadapan”

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger