Negredo dijadikan pelan sokongan jika tawaran untuk Suarez gagal


Álvaro Negredo pemain pasukan Sevilla dan menjaringkan 16 gol dalam 47 penampilan

menurut sumber yang dinyatakan oleh web Liverpool sedia untuk memperhebat tawaran dan saingan untuk mendapatkan Luis Suárez, namun jika pembelian ini gagal untuk mencapai kata sepakat pemain yang dijadikan sandaran untuk gentian kepada Suarez adalah Álvaro Negredo yang kini bermain di pasukan Sevilla.

Dalam berita ini juga menyatakan, Kenny Dalglish dan Damien Comolli telah mengenalpasti Suarez sebagai sandaran utama untuk dibawa ke kem latihan The Reds. Tetapi kini masalah utamanya adalah Ajax seakan-akan tidak mahu melepaskan penyerang tonggak mereka itu. Dan jika mereka mahu melepaskan pemain kebangsaaan Uruguay, mereka mahukan harga yang tinggi iaitu sekitar £ 35. Juta.


Fan Reds mahukan Suarez . adakah ini menjadi kenyataan

Disebabkan hal ini, kini Liverpool mengambil langkah drastik iaitu membuat langkah kedua, dimana reds kini sedang memperhatikan Negredo pemain pasukan Sevilla. Dikatakan pemain ini menjadi kegemaran kepada pengurus kita Kenny Daglish dan juga semasa era kendalian Rafael Benitez beliau sidah lama hendak mendapatkan pemain ini.

Langkah pembelain pemain ini adalah untuk merealisasikan perancangan jangka panjang untuk membentuk pasukan yang mempunyai hala tuju dalam tempoh yang lama. Namun masalahnya Liverpool terpaksa berjaga-jaga dan terpaksa berhati-hati dalam proses pembelian pemain kerana peracangan yang betul sahaja akan memberikan impak yang besar terhadap proses pembangunan kelab.


Adakah kita akan melihat Stephen Warnock bermain untuk Reds

Disamping itu anatara nama lain yang turut dikaitkan dengan Liverpool adalah Stephen Warnock yang merupakan mantan pertahanan kiri Liverpool kini bermain untuk Aston Villa.

comment 3 comments:

Tengku Firmino on January 19, 2011 at 11:41 PM said...

negredo? fine player but for me he's not good enough to play for Liverpool.What Liverpool need is all rounder striker/2nd striker who can play just behind torres..Suarez is perfect choice.Warnock? forget it..if he cant get a place in AV squad, i cant see he had such ability to play for the reds!!

RABUN on January 20, 2011 at 12:58 AM said...

warnock? Kesilapan Liverpool dulu kerana melepaskanya ( antara pemain muda yang punyai prospek yang bagus jika masih bersama Liverpool dulu mungkin dia akan jadi pemain yang lebih bagus dari sekarang)

sekarang liverpool ingin mengulangi kesilapan lama membelinya kembali setelah dia dimamah usia
lagi satu dia gak selalu injured hermmm....

apa pon kalau sebagai back up boleh saja, sekarang ni siapa saja akan lebih bagus dari konchesky tak sanggup aku tgk dia main lagi ergkkk

Darion Daron said...

rabun: tu la pasal lagi pun ini cume spekulasi
hope reds boleh beli plyer yang lebih muda
lagi pun ini dah bertentangan dengan matlamat Liverpool untuk pleyer muda

tenku sidek:
hope Reds make a good deal for Suarez

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger