MATCH Review: Liverpool 1- 0 Fulham



Kebangkitan Liverpool di bawah Kenny Dalglish lanjutan sebagai kemenangan atas Fulham membawa The Reds kini naik ke tagga ke ketujuh dalam tangga Liga Perdana.

Tempoh permainan, kali ini tampak sedikit rancak pada separa masa pertama, dan Liverpool hampir mendahuli perlawanan apabila Torres meletakkan gol pada minit ke 52 ,J. Pantsil tidak sengaja menjaringkan gol sendiri dan sekaligus meletakkan Liverpool didepan dengan 1-0.
Pada perlawanan ini menyaksika dimana kembalinya Gerrard setelah menamatkan proses pengantungan. Dan juga Lucas tidak diturunkan kerana mengalamai kecederaan kecil dan dia dijangka akan kembali pada aksi menentang Stoke City.


--kemenangan pertama di Anfield, Kenny setelah kembali mentakbir Liverpool --

Secara keseluruhan perlawanan tampak seimbang, tetapi Reds mempunyai peluang lebih untuk menjaringkan gol tetapi tenyata nasib tidak menyebelahi kepada Liverpool. Diharapkan pada aksi menentang Stoke City, corak permainan dapat dipertingkatkan lagi untuk memastikan misi membalas dendam kepada Stoke yang menewaskan kita 2-0 pada era pentakbiran Roy.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger