Lucas tidak akan tinggalkan Anfield


Lucas senang dia tidak meninggalkan Liverpool pada musim panas lepas, dan dia juga kini kembali yakin selepas muncul pemain yang penting dalam barisan pemain di Anfield.

Pemain antarabangsa Brazil ini, kini sedang hangat dihujani dengan tawaran perpindahan oleh kelab terkemu eropah, antaranya ialah Juventus, Sevilla dan Santos yang khabarnya mahu membawa pemain tengah ini kem latihan pasukan masing-masing.

Pada pendapat saya (penulis) dengan prestasi semasa yang dipamerkan oleh Lucas dan gandingan intim dia dengan Raul Meireles yang semakin hari semakin erat dan mempunyai keserasian, adalah patut dan tepat keputusan Roy Hodgson menawarkan kontrak baru kepada pemain ini.



menurut Lucas....

salah satu gaya apabila menjaringkan gol


“selama tida tahun saya di Liverpool, telah banyak saya perlajari dan saya semakin hari semakin bertambah serasi dengan corak dan gaya permainan kelab ini”

“saya tidak akan pergi kemana-mana, kerana disini di Liverpool kami mempunyai pemain yang baik dan saya semakin hari semakin senang dan gembira tinggal disini”

Fakta tambahan

Kini lucas adalah pemain yang tersenarai dalam squad kendalian jurulatih baru pasukan kebangsaan Brazil iaitu Mano Menezes.

Semasa beraksi di Liverpool no jersey yang dipakai olehnya adalah 21, dan semasa bermain di Brazil dia memakai no 5.

tarikh lahir Lucas adalah 9 January 1987

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger