Berkenaan Gerrard, Agger, Carragher dan Jovanovic



Kapten Liverpool Steven Gerrard berkemungkinan besar akan kembali dalam perlawanan kempen perlawanan Liga Perdana apabila, The Reds turun untuk menentang Blackpool tindakan melawan Blackpool di Bloomfield Road minggu ini.

Namun menurut sumber yang seperti yang dinyatakan oleh espnstar, yang menyatakan berkemungkinan perlawanan ini akan ditangguhkan atas sebab masalah cuaca buruk.

Pemain kebangsaan England ini, telah direhatkan sejak 17 November, semasa beraksi dalam perlawanan persahabatan menentang Perancis. Disamping itu juga, berita baik dalam kem latihan di Melwood, menyatakan berkemungkinan juga pemain pertahanan Liverpool Daniel Aggerjuga akan diturunkan setelah hampir 3 bulan terpaksa direhatkan iaitu sejak sejak September 25. , pemain ini juga merupakan pemain pertahanan kebangsaan Denmark yang beraksi pada pusingan akhir piala dunia yang lepas.


sudah lama Angger tidak beraksi

Manakala Jamie Carragher yang mengalami masalah bahu masih mempunyai sembilan minggu lagi untuk kembali pulih dan diikuti dengan Jay Spearing yang masih bergelut unutk kembali cergas dan dijangka pemain ini memerlukan masa sekitar 1 bulan untuk kembali cergas untuk diturunkan.

Ini dikuti dengan, khabar angin yang semakin hangat diperkatakan oleh media, yang menghebahkan kini berkemungkinan Milan Jovanovic, sedang merancang untuk meninggalkan Liverpool, berkenaan kini beliau sedang diperhatikan oleh kelab Genoa dan Hamburg.


Adakah benar Jovanovic mahu meninggalkan Liverpool


Menurut sumber, antara sebab mengapa pemain ini ingin meninggalkan Liverpool adalah kerana, dia kini banyak memanaskan bangku simpanan untuk The Reds dan hanya berpeluang bermain di kempen perlawanan piala europa sahaja.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger