“Comolli: Keputusan tetap di tangan Hodgson”




menurut sumber espnstar Damien Comolli menegaskan kedatangannya di Liverpool tidak akan mengambil kuasa yang diperuntukkan kepada pengurus Liverpool Roy Hodgson.

Perancang strategi bola sepak yang berasal dari Perancis, berkata, segala kata putus dalam pembelian pemain dan perpindahan adalah bergantung kepada Hodgson dan kehadiran saya di Liverpool hanya untuk memberikan bantuan dan sokongan kepada pengurus, berkenaan pemain yang berpotensi untuk diserapkan kedalam squad

tambah Comolli lagi.....

"Banyak orang bertanya:?. “Siapa yang akan membuat keputusan akhir dalam perpindahan pemain”.

"Saya menjawab, bidang kuasa saya ada;ah untuk memberikan khimat bantuan dan cadangan tetpi kata putus hanya boleh ditentukan oleh pengurus kelab”.

"Kami mempunyai pertemuan yang panjang mengenai musim perpindahan akan datang pada minggu lalu. Dalam pertemuan itu kami membincangkan berkenaan seorang pemain untuk diserapkan ke dalam pasukan. Tetapi kami mempunyai berlainan pandapat mengenai pemain ini. Tetapi hal ini bukan satu masalah”.

Diharapkan mereka dapat berkerjasama untuk membangunkan Liverpool

Di samping itu Comolli, juga mengakui bahawa kini pada musim perpindahan januari akan datang ini, pemilik kelab sudah mempersetujui bahawa Liverpool bersedia untuk membawa masuk pemain yang berprofil tinggi ke dalam pasukan.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger