Reina : spekulasi tersebut tidak benar


Sekali lagi kuasa media sudah menyampaikan berita yang boleh dikatakan tidak benar dan tidak mempuyai asas yang mengatakan bahawa Pepe Reina ingin meninggalkan Liverpool.hal ini sudah diakui sendiri oleh reina yang mengatakan bahawa dia tidak pernah membuat keputusan dan komen berkenaan hasratnya untuk meninggalkan Liverpool.

Tambah Reina lagi

"Saya telah melihat akhbar dan terdapat perkara yang menyatakan saya ingin keluar dari Liverpool dan perkara ini adalah tidak benar”

"Saya tidak pernah menyatakan kepada pengurus bahawa saya ingin berpindah dari Liverpool pada musim perpindahan bahawa Januari akan datang”

“Tujuan saya menyatakan hal ini adalah untuk menjelaskan segala tidak benar terutamanya kepada penyokong pasukan dan kepada seluruh pasukan serta pemilik iaitu NESV”

"Saya mempunyai kontrak jangka panjang di Liverpool dan saya komited dan bermain dengan sepenuh hati untuk kelab”

"Pemilik baru NESV telah bertemu saya dan beberapa pemain lain pada minggu lalu dan saya sangat yakin dengan apa yang diperkatakan oleh mereka."

Ps: Perkara ini dan segala ini hasil daripada laman web rasmi liverpool dan diakui sendiri oleh Pepe Reina

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger