Liverpool panjangkan Kontrak Martin Kelly


Setelah bermain dengan baik semasa aksi Liverpool menentang Chelsea pada perlawanan sebelum ini,pertahanan muda Liverpool, Martin Kelly, pihak pengurusan telah mengambil keputusan untuk menambah kontrak pemain ini di Liverpool.

Sumber ini dipetik daripada laman web rasmi The Daily Mail yang menyatakan bahawa The Reds bersetuju untuk mengikat full back kanan yang berasal dari Inggeris tersebut dengan tambahan kontrak selama tiga tahun.

Dalam perlawanan sebelum ini semasa menentang pendahulu Liga Chelsea di Anfield. Tampak pemain yang berumur 20 tahun ini bermain dengan baik apabila berjaya menyekat kemaraan dan mengganggu pergerakan Florent Malouda dan Nicolas Anelka disebelah kanan pertahanan Liverpool.

Pada pendapat saya pemain ini boleh lagi diperkembangkan bakatnya dan kini seperti yang kita tahu dengan umur yang masih muda, pemain kelahiran Bolton ini juga setakat ini telah membuat penampilan untuk Liverpool sebanyak 13 penampilan. jika dilihat pada corak pemainan Martin Kelly dan Jonjo Shelvey merupakan pemain ini dijangka mempunyai masa depan yang cerah di Liverpool, jika mereka terus berusaha untuk mempertingkatkan corak pemainan mereka. Tidak mustahil mereka akan menjadi seperti pemain senior contohnya Steven Gerrard dan Carragher.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger