komen roy mengenai perlawanan menentang Bolton



Pengurus Liverpool Roy Hodgson berharap kemenangan atas Bolton Wanderers serta setelah kelab keluar dari zon penyingkiran dalah titik permulaan terbaik di musim ini. Pada perlawanan ke10 Liga Perdana di Reebok Stadium, The Reds menyudahkan perlawanan menentang tuan rumah dengan jaringan lewat yang dijaringkan berasal dari Argentina, Maxi Rodriguez, pada minit 86. Hasil positif ini mengembalikan Merseyside ke tangga 12 dengan koleksi 12 poin.

minggu lepas Liverpool berjaya mendapat tiga mata semasa menghadapi Blackburn. Bagi Hodgson, dua kemenangan berturut ini menjadi bukti mereka mampu bangkit dari persembahan yang tidak meyakinkan minggu lepas. Tak hanya itu, bekas pelatih Fulham ini senang karena skuadnya sudah kembali ke watak asal mereka dan ini akan member kami lebih keyakinana untuk mengadapi perlawanan dalam liga selepas ini.

"Saya berharap kami mampu terus meraih hasil sempurna untuk mengembalikan Liverpool ke tempat sebenarnya," ungkap Hodgson kepada BBC Sport.

" Bolton bermain dengan baik di babak bola kedua, ketika Liverpool mendapat bola kami mencuba dan dan menyerang. Saya berpikir yang kami lakukan sepanjang perlawanan itu dan ini menunjukkan pasukan ini kami semakin bagus dan semakin serasi dengan cara baru yang diterapkan oleh saya."

"Jelas ini merupakan pertanda baik. Saya tahu kami mampu melakukan ini. Tapi masih ada banyak masalah, pemain kami banyak yang cedera. Saya berasa terkankan pada peyokong , tetapi apa yang penting kami Liverpool bahwa kita akan terus bangkit."

Pada pertengahan minggu ini, The Reds akan menentang Napoli di Anfield pada perlawanan Liga Europa. Dan, minggu depan ada big match menentang juara bertahan Chelsea.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger