Taget baru Liverpool

Ibrahim Afellay

Sejak spekulasi bertiup mengatakan bahawa Liverpool berminat untuk mendaptkan pemain ini, terdapat segelintir kelab yang dikatakan berminat untuk pemain ini iaitu , Atletico Madrid dan Manchester United juga mahu mendapatkan pemain antarabangsa Belanda ini.

Roy berpendapat bahawa pemain ini sebagai pemain yang sesuai untuk bermain di Liverpool. Disamping itu juga bintang PSV akan menamatkan kontraknya pada musim panas 2011 tetapi beliau enggan untuk menyambung Kontraknya dengan pasukan yang berasal dari belanda ini.

Fabio Coentrao

Liverpool berminat untuk mendapatkan Fabio Coentrao , pemain Benfica yang bermian di posisi pertahanan ataupun wing-back. Menurut sumber yang mengatakan bahawa Roy kini berpuasa hati untuk atas persembahan Paul Konchesky dan kini Roy sedang mencari penganti sempurna jika kecederaan melanda bekas pertahanan fulham tersebut.

Disamping itu pemain ini juga menunjukkan prestasi yang baik semasa bermain untuk pasukan kebangsaan portugal pada kempen piala dunia yang lepas dan dikatakan bahawa Bayern Munich dan Milan berminat untuk mendaptkan pemain ini.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger