Milan: Khabar angin yang tidak benar


Khabar angin mengatakan Milan Jovanovic akan berpindah dari Liverpool adalah tidak benar, dan pemain ini tampil untuk menegaskan komitmennya untuk The Reds. Sebelum ini Jovanovic dikabarkan mengalami kesulitan untuk menyesuaikan diri dengan kehidupan di Liverpool, dan ingin segera berpindah dari Liverpool. Namun penyerang sayap 29 tahun itu membantahnya.

Tambah Milan lagi…..

“Saya baru tiba di sini dan saya berusaha melakukan yang terbaik untuk pasukan ,” ujar Jovanovic, kepada sumber Goal.com. “Tidak penting jika saya hanya duduk di bangku simpanan . Saya telah menandatangani kontrak selama tiga tahun dan saya ingin tetap di sini selama tiga tahun.”

“Saya harus belajar dan berusaha untuk menjadi lebih baik. Itu tak akan bermasalah. Dan yang penting adalah saya terus memberikan komitmen yang berterusan kepada Liverpool. Lupakan khabar angin yang mengatakan bahawa saya akan keluar dari Liverpool kerana semua itu adalah tidak benar dan ini hanya khabar angin semata-mata.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger