Meireles: Kami percaya Roy




Menurut sumber liverpoolfc.tv Raul Meireles percaya kepada Roy Hodgson dan akan mengembalikan Liverpool kembali mengejar kedudukan dalam lagi perdana.

Pemain kebangsaan Portugal berkata bahawa dia gembira berkerja dibawah kendalian Hodgson dan mengatakan skuad Liverpool percaya dia (roy) akan membawa kami terus ke arah kecermelangan.

Tambah Mirales lagi....

“Dia memiliki segalanya untuk berjaya di Liverpool”

"Dia juga lelaki yang baik kerana dia selalu berbicara kepada kami, dia mengambil berat berkenaan hal kami dan menenai kesejahteraan kami serta keluarga kami.

"Setiap hari kita bekerja keras dalam latihan dan kita semua ingin melakukannya dengan baik untuk pengurus dan Liverpool supaya kembali ke dalam saingan liga secepat mungkin.

"Kami mempunyai pasukan dan pemain yang terbaik di dunia Cuma kadang kala dalam hal bola sepak apa yang kita rancangkan tidak berjalan seperti yang anda inginkan,. Tapi kami bekerja keras untuk mengubah segala kesilapan pada masa lepas”.

"Dengan pasukan baru dengan pelatih baru dan pengurusan yang baru kadang-kadang memerlukan masa untuk memastikan segalanya berjalan dengan lancar dan betul.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger