'Liverpool Harus Bersatu'



Legenda Liverpool Ian Rush berkata bahawa kegagalan skuad Liverpool pada musim ini adalah disebabkan oleh permasalahan di diluar lapangan.

Tambah Ian lagi…….

“Sangat mudah untuk menyalahkan orang lain, tapi semasa saya masih bermain, apapun masalahnya pertandinganadalah berada di dalam kawalan pemain yang bermain ketikan perlawanan berlangsung,” katanya kepada The Sun.
Bekas pemain Wales yang telah menjaringkan 346 gol dari 660 pertandingan untuk The Kop, “mudah menyalahkan semua orang ketika kita tidak bermain secara baik, tapi kita semua harus bersatu utnuk menangani masalah ini para pemain, penyokong , dan pengurusan perlu bersatu.”

“Jika kita saling menyalahkan satu sama lain hanya akan membuat Liverpoolmenjadi lebih buruk, dan jalan terbaik yang bisa kita lakukan adalah saling berkerjasama dan terus berpikir postif,” Ian mengeluarkan pernyataan ini setelah fans Liverpool ingin mengantikan pengurus baru Liverpool iaitu Roy Hodgson menyusul kekalahan 1-2 The Reds atas Backpool, minggu lalu.

Ditambah juga oleh Kuyt…..

Dirk Kuyt, pemain kebangsaan Belanda yang membela membela bos barunya.“Jika dilihat dalam sesi latihan, banyak sekali perkembangan besar yang terjadi setiap hari,” tukasnya. “Kami telah bekerja sangat keras selama ini, dan kami percaya hanya masalah waktu sahaja yang belum tib, kata nya pada sumber LiverpoolTV.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger