Hari ini hari bahagia untuk kita semua


Says : NESV “Our objective is to stabilise the Club and ultimately return Liverpool FC to its rightful place in English and European football, successfully competing for and winning trophies”

Kata manis dari New England Sports Ventures ("NESV ") yang merupakan bakal pemilik baru Liverpool. Pekara ini secara rasminya telah dipersetujui oleh lembaga pengarah tertinggi untuk Liverpool dan kedua pihak telah mendapat kesepakatan untuk meneruskan agenda proses jual beli pasukan yang kita ini.

Apabila membaca kata-kata itu membuatkan saya terharu dengan janji yang diberikan ini. Diharapkan dengan janji manis ini Liverpool akan bangkit kembali dan kembali seperti sedia kala dan sekaligus akan meningkatkan prestasi pasukan dalam liga dan dalam kancah liga dan piala europa.

Bersangkutan apabila berlakunya hal ini sekaligus menunjukkan dan membuktikan Liverpool tidak akan menjadi seperti Leeds yang mengalami kejatuhan yang memuncak akibat dengan masalah kewangan seperti yang diperkatakan oleh Mantan striker Inggeris Ian Wright. Saya juga ada terbaca dan terdengar mengenai ramai musuh dan pengemar pasukan lain mengharapkan Liverpool akan terus jatuh akibat daripada masalah kewangan ini. Tatapi ternyata anggapan mereka salah dan tidak benar belaka. Sememangnya NESV telah menjadi penyelamat kepada Liverpool pada masa sekarang, dan saya juga berharap agar Liverpool akan terus maju dan berkembang pesat serta kembali bertahta dihati semua penyokongnya.

Diharapkan dengan adanya sinar baru dalam situasi pertukaran pemilik ini, saya sekali lagi ingin memberitahu kepada semua rakan penyokong Liverpool yang lain supaya terus sokong pasukan kita ini dan saya pasti dengan terjadinya hal ini kita semua penyokong Liverpool lebih tegar dalam menjadi seseorang yang bergelar FAN LIVERPOOL FC. You'll Never Walk Alone

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger