Cole: Saya akan mencipta lebih banyak peluang untuk Torres


Joe Cole berjanji untuk memberikan lebih banyak hantaran kepada Fernando Torres seperti semasa menentang Blackburn Rovers pada minggu lepas. Cole berkata hanya dengan cara ini sahajalah akan memberikan banyak peluang untuk Torres untuk menjaringkan gol, sekaligus membantu The Reds untuk kembali mengejar kedudukan dalam tangga Liga Perdana.

Setakat ini El Nino hanya berjaya menjaringkan dua gol daripada sembilan perlawanan dalam kancah Liga. Disamping itu juga Kapten kesayangan kita juga berkata bahawa The Reds perlu menang setiap perlawanan untuk membolehkan pasukan kembali bersaing dalam Liga dan kembali merebut kedudukan dalam Slot ke Liga Juara-Juara pada musim depan. Dalam berita yang dipetik daripada live4liverpool.com berbunyi....


Gerrard mengakui skuadnya sudah menamatkan permulaan lemah musim ini dan menyatakan Liverpool kini harus menang dalam setiap perlawanan. kapten Liverpool ini juga telah meminta pasukannya untuk meningkat bagi menghadapi cabaran yang mendatang. Keyakinan telah mula kembali ke dalam skuad. Seperti yang ditunjukkan semasa 70 minit pertama perlawanan menentang Rovers, Fernando Torres sudah mulai menjaringkan gol semula.

Gerrard tahu pemain kini perlu membina prestasi, lebih-lebih lagi untuk empat daripada lima perlawanan liga seterusnya menentang Bolton, Wigan dan Stoke.

"Tiga mata penting akan melakukan keajaiban kepada semua," kata pemain tengah England ini.

"Semuanya adalah tentang mendapatkan urutan hasil dan kami akan mencari kini sama ada kami mampu melakukannya. Itu merupakan cabaran untuk pasukan ini."

Isu pemilikan telah mendominasi segalanya di Anfield musim ini. Namun, kini New England Sports Ventures telah menyelesaikan pengambilalihan £300 juta mereka dan Gerrard berharap itu akan menjadi isyarat kepada peningkatan mereka di dalam dan di luar padang.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger