Skrtel ; Pertahankan Mental


BOBDARON.BLOGSPOT.COM- pemain pertahanan tengah Liverpool Martin Skrtel meminta rakan-rakannya dalam pasukan terus menjaga mental kemenangan seperti semasa mengalahkan Blackburn Rovers sehingga akhir musim kali ini.

Musim ini The Reds mengalami penampilan terburuk sepanjang sejarah. Kini Liverpool berada pada tangga 18 dalam Liga Perdana dengan hanya menang dua perlawanan dari Sembilan perlawanan. Bagi meneruskan budaya menang Skrtel meminta rakan-rakannya terus menjaga mental kemenangan tersebut hingga akhir musim, dimulai pada ketika Liverpool bertemu Bolton Wanderers hujung minggu ini menurut sumber Goal.com.

Sebelum ini dikatakan bahawa kita(Liverpool) tidak dapat beraksi pada tahap terbaik disebabkan isu pemilikan dalam Pasukan. Setelah kedatangan NESV ke Liverpool maka tiada lagi masalah tersebut.
Tambah Skrtel lagi…..

"Kami harus terus menjaga mental kemenangan tersebut dan terus bekerja keras semasa perlawanan. Kami harus menunjukkan kualiti permainan dan seterusnya kembali bangkit untuk mengejar kedudukan dalam tangga Liga.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger