WARTA BLOG: Ujian sebenar Raul Meireles



Raul Meireles mengakui kesempatan untuk menguji dirinya di salah satu kelengkapan bola sepak terbesar Eropah adalah merupakan faktor dalam keputusannya untuk bergabung dengan Liverpool bulan lepas.

Pemain tengah itu meninggalkan kelab lamanya FC Porto pada bulan Ogos lepas, Meireles sudah memiliki pengalaman bermain di Old Trafford selepas membantu Porto seri 2-2 dengan Man U di kejohanan Liga juara-juara pada tahun 2009.

"Saya telah bermain di sana sebelum ini dan saya melakukan aksi yang terbaik," kata Meireles. "Kami seri 2-2 tapi saya terlalu muda untuk bermain di sana dibawah pimpinan Jose Mourinho yang memenangi liga juara -juara [tahun 2004].

"Setiap Pemain Mimpi untuk bermain di perlawan seperti ini dan saya sama juga. Itulah sebabnya saya datang ke sini ( Anfield) , untuk memiliki kesempatan untuk bermain dalam permainan seperti ini."

sumber: Liverpool TV

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger