WARTA BLOG :Roy Hodgson mengharapkan Torres melakukan yang terbaik


toress watak besar dalam perlawanan menentang Man u

Hodgson berkeyakinan Torres dan seluruh pasukannya akan membuktikan pelawanan menentang Manchester United - dan bos harapan Toress akan menikmati keunggulan psikologi atas bek Vidic seperti dilakukan sebelum ini.

Dia berkata kepada Liverpoolfc.tv: "Torres adalah manusia - bukan mesin, dia pemain bagus untuk kelab bukan bererti dia akan menjaringkan goal setiap kali dia turun ke padang. Dia adalah pemain bagus, dan pemain yang baik akan selalu berpikir kehadapn untuk menjaringkan goal.



menurut pak cik ROY lagi...
"Pada hari Ahad saya yakin bahawa dia dan pasukan akan ingin menunjukkan bahawa hari Ahad terhebat pernah mereka lalui , terutama selepas kritikan yang mereka terima sejak bermulanya musim kali ini.."

Banyak tumpuan pada hari Ahad akan tertumpu pada Wayne Rooney, yang boleh kembali ke aksi terbaik walaupun kehidupan peribadinya mengalami masalah.Dan saya percaya ronney adalah ancaman kepada The Reds pada perlawanan malam ahad ini.

"Giggs dan Scholes juga dua nama besar, dan Fletcher akan melakukan terbaik untuk Man U. Berbatov adalah dalam akan beraksipada tahap yang sangat baik. Mereka Man U mempunyai ramai pemain bagus dan ini pastilah akan merancakkan permainan pada malam tersebut.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger