WARTA BLOG: say Kuyt ..Menang perlawanan menentang Utrecht adalah permulaan yang terbaik untuk musim ini


Dirk Kuyt yakin Liverpool akan berubah dan jika kemenangan atas bekas kelab lama nya FC Utrecht dikejohanan Eropah dapat divapai .Dan ini akan memulakan semula kebangkitan Liverpool dalam arena bola sepak di Eropah.Kuyt yang menghabiskan masa lima tahun dengan kelab Belanda ini sebelum pindah ke Feyenoord dan kemudian ke Anfield dan menikmati kesempatan untuk bermain melawan pasukan lamanya di Liga Europa. Jika kami memang dalam perlawanan ini maka kami akan mendapat enam mata dan ini sekaligus melayakkan Liverpool ke pusingan seterusnya katanya lagi.

setiap hari kami berusaha untuk membentuk pasukan ini dan memperbaiki segala kelemahan, Cuma masanya sahaja belum tiba dan saya pasti kami akan memang semasa menentang Utrecht dan seterusnya menang dalam kempen Liga apabila menentang Blackpool dan mencuri tiga mata berharga untuk mengukuhkan tempat kami dalam saingan Liga.

tambah Kuyt pada LiverpoolTV…..

" Utrecht adalah kelab lama yang memberi saya kesempatan untuk bermain bola sepak secara profesional. Dan sudah lima tahun di sana dan benar-benar menikmatinya semasa berada disana”.

"Mereka adalah pasukan yang boleh bermain denganbaik dan mereka telah membuktikannya apabila berjaya menumpaskan Celtic . Utrecht adalah pasukan yang terdiri daripada pemain muda tetapi boleh bermain dengan sangat baik pada perlawanan malam khamis ini dan terutama apabila mereka bermain di tempat sendiri”. Tetapi yang saya harapkan Liverpool dapat menang dalam perlawanan ini dan berjaya menempah tempat ke pusingan seterusnya.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger