MATCH Preview: (FC Utrecht vs Liverpool)


Siaran Langsung, Siaran 816 Astro 1 Oktober 2010, 1 pagi

Liverpool akan ke Belanda untuk menentang FC Utrecht di sesi kedua perlawanan peringkat Kumpulan Piala Eropah pada hari Khamis ini. Pada pusingan kalah mati FC Utrecht telah berjaya mengalahkan Celtic dengan agregat 4-2.

Pada perlawnan sebelum ini pasukan ini telah seri tanpa jaringan dengn Napoli dari Itali. Dalam perlawanan The reds harus memang kerana pada kempen liga persembahan mereka agak kurang memuaskan dan perlawanan ini merupakan titik tolak untuk membuktikan kebangkitan mereka.

Dijangka barisan yang bakal diturunkan pada malam khamis ini tanpa Paul Konchesky yang masih cedera , semasa Liverpool seri 2-2 dengan Sunderland hari Sabtu lepas, dan dengan keadaan Fabio Aurelio masih berjuang untuk cergas, Daniel Agger ditetapkan untuk berada di sebelah kiri pertahanan. Dan juga Roy juga dijangka akan menurunkan Raul Meireles, Dirk Kuyt dan Fernando Torres pada perlawanan pada hari Khamis ini, bererti David Ngog mungkin tidaj akan diturunkan walaupun mempunyai rekod yang cermelang dalam kejohanan eropah ini.


barisan kemungkinan Liverpool:
Reina; Kelly, Carragher, Skrtel, Agger; Poulsen, Meireles; Kuyt, Gerrard, Joe Cole; Torres.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger