SPEKULASI:Liverpool intai bintang Muda Prancis


Bos Liverpool Roy Hodgson sedang merancang membeli bintang Perancis,Dimitri Payet apabila jendela perpindahan dibuka Januari mendatang.

Payet adalah penyerang 23 tahun yang bermain di St Etienne. Dia berjaya masuk squad Perancis U21, spakulasi yang beredar menyebutkan Lurent Blanc sedang berusaha memanggilnya ke pasukan senior Perancis. Disebabkan iklim kewangan masih buruk, Roy Hodgson harus menjual salah satu pemainnya dan nama yang muncul adalah pemain Argentina Maxi Rodriguez. Serta harga yang ditawarkan adalah 7juta untuk membawa pemain yang kini penjaring gol terbanyak di Perancis

Pada pendapat saya(penulis)Hodgson merasa tumpulnya bahagian depan Liverpool akibat belum kembalinya prestasi terbaik Fernando Torres, jadi inilah sebabnya Roy ingin membeli pemain baru untuk menggandakan peluang untuk menjaringkan gol di kubu lawan.

menurut sumber mengatakan....

Sebenarnya The Kop juga sedang merancang membawa masuk bintang Valencia Juan Mata. Tapi harga Peyet dirasakan lebih rasional bagi The reds. Selain itu, El Che juga dipastikan enggan melepas Mata karena di pasaran perpindahan musim panas lepas kerana mereka telah mereka kehilangan David Villa dan David Silva, masing-masing ke Barcelona dan Manchester City.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger