WARTA BLOG: Milan Jovanovic minta maaf


Milan Jovanovic hari ini meminta maaf kepada peminat Liverpool selepas The Reds terkeluar dari saingan Carling Cup pusingan ketiga di tangan Northampton Town pada malam semalam.

Tambah Jovanovic lagi.....

"Saya sangat kecewa apa yang berlaku boleh saya katakan itu adalah malam yang sangat sulit bagi saya, serta untuk semua pemain dan pasukan tentu saja kita merasa kasihan untuk para penyokong pasukan ini.

"Northampton bermain dengan sangat baik. Pada perlawanan malam semalam Liverpool bermain dengan ramai pemain muda dan kadang-kadang kita perlukan pengalaman untuk mencapai kemenangan.

Liverpool kembali akan kembali beraksi Sabtu ini untuk kempen Barclays Premier League (BPL), dimana Sunderland akan berkunjung di Anfield dan Jovanovic berkata The Reds harus berusaha untuk mendapatkan kemenangan bagi membolehkan kembali bersaing dalam saingan BPL musim ini.

"Kami hanya kini menempuh satu ujian yang sukar (melawan Sunderland) dan mungkin dalam tiga atau empat perlawanan seterusnya kita boleh memulakan untuk mengumpul banyak mata.Akhir kata dari saya "Kita harus tetap bersatu." untuk sama-sama menaikkan kembali imej Liverpool sebagai pasukan tersohor di dunia.

sumber: .Liverpoolfc.tv

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger