Liverpool v Steaua


Cerita kecewa seri dengan Birmingham mari kita tinggalkan, kita segarkan minda dengan perkembangan mengenai kejohanan di Eropah pula. perlawanan malam ini merupakan pelawanan kedua-dua pasukan ini bertemu dalam kancah Liga Europa, dengan pertemuan sebelumnya pada di kempen 2003-04. Dan Steven Gerrard adalah pemain yang masih berada di liverpool pada ketika perlawanan kempen 03/04 itu berlansung.

Bos Liverpool pak cik Roy Hodgson kita telah membuat persiapan rasmi untuk menentang steaua kelub dari Romania ini serta disampuing itu juga membuat persiapan rapi untuk menentang Manchester United malam ahad ini.

Dijangka Joe Cole akan diturunkan utnuk perlawanan ini. Namun, Dirk Kuyt tidak dapat diturunkan karena cedera bahu sementara Fabio Aurelio juga akan kembali tidak hadir kerana kecederaan. manakala Fernando Torres mungkin akan direhatkan untuk perlawanan menentang man u ahad ini. Konchelsky yang mengalami kecederaan ketika perlawanan menentang Birmingham tempoh hari dikhabarkan telahpun pulih begitu juga dengan Steven Gerrard, tetapi adakah Uncle Roy akan menurunkan mereka? sama-sama kita tunggu awal pagi nanti.Dan pada perlawanan ini kita menantikan ketajaman Ngog untuk menjaringkan goal dan untuk maklumat dia telah menjaringkan 4 goal sepanjang kempen musim ini.

Barisan Kemungkinan : Reina; Johnson, Kyrgiakos, Agger, Konchesky; Poulsen, Meireles; Pacheco, Cole, Babel; N'Gog

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger