Spekulasi oh spekulasi


salam dan selamat sejahtera, seperti biasalah apabila semakin hampir musim liga baru sesi 12-13 bermula, maka berlambak- lambaklah berita2 tentang perpindahan pemain. Hal ini sam jugalah di kem Liverpool.

  

menurut tinjaun ringkas web popular sukan menyatakan bahawa dua pemain Liverpool khabarnya sudah dalam senarai untuk dijual or dipinjamkan. seperti yang diketahui, adik besar kita, si Carroll kononnya sudah seperuh kaki untuk dipinjamkan ke West Ham, menurut sumber yang menyatakan proses pinjaman ini akan dilengkapi dengan bayaran £ 2juta sekiranya pihak LFC meluluskan urusan ini.

namun begitu kejituan dan kebenaran hal ini masih ditahap samar kerana tiada komen lanjut dari pengurusan Brendan Rodgers dan pihak he Hammers.

  

pada masa yang sama dikhabarkan juga, abang gengster kita bro Agger kononnya dalam buru kelab kaya Manchester City dan Barcelona. dengan keadaan di kelab kendalian Mancini di City yang mahukan pertahanan terbaik kelas dunia yang akan digantikan setelah Kolo Toure. Dan seperti kita tahu man city selalu dapat apa yang mereka inginkan. dalam kem Barca pula, kem ini kini mengalami kekurangan pemain pertahanan dimana hanya Javier Mascherano and Sergio Busquets serta Carles Puyol sahaja mampu mengisi kekosongan di bahagian pertahanan kelab ini  

comment 3 comments:

The Reds Kop Malaya on August 1, 2012 at 2:11 PM said...

aku pon da bosan dengan spekulasi ni. hu3.

totti on August 25, 2012 at 2:05 AM said...

Kesian betul kat Caroll ye. Tapi, coach la ngok.. lek je spend banyak2 on one player, padahal kalau duit tu ada lagi, aku rase at least Liverpool boleh la tambah sorang winger yang awesome. Sekarang nampak Liverpool ni main still tak cantik.. harap suarez je la nak dribble sini sana.

Link Live Streaming Midtjylland vs Liverpool on December 9, 2020 at 7:26 PM said...

Pertandingan Midtjylland vs Liverpool Liga Champions akan berlangsung di MCH Arena, Kamis (10/12/2020) pukul 00.55 WIB. Jelang pertandingan Midtjylland vs Liverpool matchday keenam Liga Champions, kiper muda The Reds mendapat dukungan dari Alisson Becker.

Link Live Streaming Midtjylland vs Liverpool

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger