Pemain yang dikaitkan dengan Liverpool






1) JOAO CARLOS TEXEIRA - sporting lisbon ( pemain tengah)

berita mengenai mamat nie memang dah jadi kenyataan, dimana kenny sendiri yang mengakui bahawa beliau adalah salah seorang pemain yang dikehendaki oleh kelab sekarang. cuma setakat masa nie kita tidak melihat apa2 berita lanjut bahawa pemain ini telah mengikat kontrak secara rasmi .

juga ditambah menurut sumber .telegraph.co.uk menyatakan bahawa kenny ingin melihat lebih banyak pemain muda beraksi di pasukan utama, dan kononnya pemain ini adalah salah satu calon dirasakan sesuao untuk diserap ke dalam squad utama.
disamping itub kononnya kedua pasukan telah mencapai persetujuan dengan harga sekitar dari 1juta

2) DAVID TEXEIRA TORRES - fc groningen ( penyerang)

masih lagi pemain yang ada kaitan dengan nama torres, tapi kali ini adalah DAVID TEXEIRA TORRES, pemain kelahiran Uruguay ini yang bermain di FC Groningen. dalam aksi musim ini semasa bermain di FC Groningen pemain ini sudah menjaringkan 8 goal daripada 14 penampilan, dikhabarkan juga deal yang mungkin berlaku untuk membolehkan penyerang ini menyertai Liverpool adalah sekitar 9juta - 10juta. Jika spekulasi ini benar terjadi maka akan terdapat 3 orang pemain yang berasal dari Uruguay bermain di Livevpool.

Ini mengikatkan saya (penulis),semasa era kendalian Rafa yang cukup gemar membawa masuk pemain Spain untuk Liverpool pada masa beliau menjadi pengurus ketika itu.



3) ESTEBAN GRANERO - real madrid ( pemain tengah )

versatile midfielder yang kini bermain untuk Real Madrid yang semua kita tahu Real merupakan kelab yang dipenuhi oleh pemain bintang, dan dikatakan bahawa pemain ini mengalami masalah untuk bersaing dalam perebutan tempat di Santiago Bernabeu. oleh yang demikian kenny dan Camoli melihat pemain ini sebagai peluang dan khabarnya berkemungkinan pemain ini hanya akan dipinjam. namun begitu pada masa yang sama Arsenal juga sedang mengintai peluang untuk mendapatkan pemain ini sebelum tamatnya musim perpindahan kali ini.


4) MILOS KRASIC - juventus ( winger )

pemain kebangsaan Serbia yang bermain di posisi winger ini dikaitakan dengan liverpool. serta harga yang dikhabarkan adalah sekitar 7 hingga 8 juta. pada masa yang sama pemain ini juga dikaitkan dengan helsea dan Fenerbahce. cuma yang membuatkan hal ini sukar untuk terjadi, adalah kerana umur pemain ini yang boleh saya(penulis) labelkan agak tua. hal ini kerana seperti yang semua tahu, kelab kita sekarang gemarkan pemain muda yang mempunyai pontensi besar,

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger