Aku Merindui Stevie



salam dan selamat sejahtera. maaf atas ketiadaan entri match rieview lawan chelasea. apa pun tahniah kepada liverpool dan kepada diri sendiri atas kemenangan bergaya tersebut. dalam perlawanan vs anak buah AVB lepas saya (penulis ) secara peribadi memilih adam sebagai player terbaik perlawanan, tidak dilupakan kepada maxi yang very the cool yang score gol pertama dan abang jersey no 2 encik Glen johnson., serta kepada kapten masa match tersebut reina yang bermatian menjaga gawang kita.


bila menyebut kapten (apakah yang anda fikirkan).......

“kalau saya lah, pastinya akan tersentak teringatkan pemilik mutlak lilitan kapten liverpoolfc, BIG BRO Stevie G”

“saya tak tahu lah, kalau korang perasan atau tidak”

setiap sejak enam bulan kebelakangan ini Stevie sudah semakin kurang bersama kita, bukan disebabkan beliau tidak berminat nak bermain di kelab lagi, tetapi disebabkan kecederaan dan kecederasan yang menghalang beliau beraksi.


--kecederaan menjadi punca segalanya--

injury ataupun nama manje Nya sidekiller kepada pemain bola sepak memang merupakan sesuatu yang sangat digeruni. tak kiralah siapa pun pemain tersebut, ianya tidak mengenal erti kawan, lawan, superstar atau tidak.

sejarah menunjukkan ramainya kerjaya pemain menjadi suram dan muram akibat jangkitan virus Injury ini, bahkan mereka yang pernah berkaitan dengan Liverpool sebagai contoh Michael Owen(kini di Man U), Torres (kini di Chelsea) juga pernah mengalami penurunan perstasi permainan mereka disebabkan masalah kecederaan ini.


-- pemilik sebenar peranan kapten di Liverpool--

salah satu sebab mengapa Stevie boleh menjadi pemain yang Success dalam aksinya diatas padang adalah kerana beliau seorang pemain yang sukar untuk cedera dalam tempoh masa yang lama. hal ini sekaligus membuatkan beliau boleh perform di tahap tertinggi dalam setiap minit di atas padang.

apa pun kesimpulannya, tujuan sebenar entri ini ditulis adalah sebagai bukti bahwa kita semua ingin melihat Gerrard kembali beraksi di tahap terbaiknya. Penampilan beliau semasa menentang Norwich dan gol free kick di depan gawang united musim ini sangat-sangat dirindui oleh kita semua.

akhir kata dari saya....... 

“semoga cepat kembali cergas semula Gerrard”

“walaupun kini kita sudah memiliki adam, suarez, Downing ,Henderson dan Carroll. Steven Gerrard masih lagi dihati kami semua. BECAUSE Stevie is the heart of Liverpool”

ps: agak2 kalau gerrard paham pe yang ditulis entri ini, pe yang akan jadi yek???

comment 2 comments:

futbol on November 24, 2011 at 10:04 AM said...

dia pun akan kata

i love u tooo...

aku la stevei G tu said...

nangis doh die...

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger