Match Preview " The Blues Vs The Reds


Info perlawanan:
20 November 2011 (Ahad)
Masa: 11 malam
Siaran: Astro 817

setelah 2 minggu BPL berehat panjang untuk memberikan laluan kepada aksi antarabangsa,
akhirnya kita kembali ke arah utama kita dalam kempen Liga. untuk aksi minngu ini kita akan berkunjung ke Stamford Bridge.

pada pendapat saya (penulis)perlawanan ini boleh dilabelkan sebagai match big 5 game,juga dilabelkan match reunion antara kita dan Torres dan Meireles, namun begitu itu cuma sandaran sebab musabah shj, dan apa yang terpenting kita kene menang untuk mengelakkan kita terus dipelosok di kedudukan pertengahan liga.

lupakan sebentar bab kes Suarez dan Evra, buang jauh2 kenangan pahit masa fight dengan Swansea City, yang utamanya fokos perlu diteruskan untuk mengejar kedudukan top 4. kalau bercerita fitness pemain dijangka kita akan menurunkan barisan terkuat malam esok. suarez ditahap tertinggi dengan 4 gol masa aksi antarabangsa begitu juga kepada Kelly yang dah mula tunjuk taringnya dengan 2 gol.

pada pendapat saya...

Modos operanti match kali ini, control bola disegenap sudut dan tentera pertahanan Reds perlu awasi kelibat Juan mata dan Lampard, bahagian tengah wajib perform dengan kudrat tertinggi. diikuti juga pertahanan perlu awasi kelibat Juan Mata dan lampard. side serangan pula, suarez dan Kuyt serta Bellamy perlu diturunkan kerana match kali ini memerlukan kepantasan dan Carroll tidak berapa sesuai dengan corak sebegitu. Kepelbagaian corak serangan perlu di tambah, dan diharapkan pasukan kita tidak bermain dengan corak serangan sama shj, kerana pasukan lawan dah mula boleh menjangkakannya. Trupass yang mengelirukan benteng pertahanan dan larian pantas downing dan bellamy akan menjadi kunci Perlawanan kali ini.

Akhir sekali semoga kita menang dalam perlawanan ini, kerana ianya boleh dijadikan suntikan semangat sebelum menentang Man City dan kembali berdepan anak buah AVB dalam kempen Carling Cup pula. jujur saya mengharapkan semanagat team kita dan performing team work semasa arsenal menentang Chelsea harus dijadikan contoh yang terbaik. sekian YNWA Guys....

Dan mai enjoy entri dari blog kampungchelsea.. (sugguh pedas kata2nya)

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger