MatchReviews: Liverpool 1-1 united




Pertamanya ucapan ribuan tahniah kepada kapten kesayangan kita, dengan penampilan pertama first line up serta berjaya menjaringkan gol yang sememangnya bermakna untuk kita semua yang amat merindui kelibat gol dari beliau.

Overole mutu permainan yang amat menarik dipamerkan dari kesemua pemain yang beraksi malam ini. kenny mengambil keputusan yang sekali lagi sukar diandaikan, dimana menyimpan terus kelibat andy Carroll dalam perlawanan kali. jika dilihatkan pada corak formasi pada perlawanan kali ini, jelas sekali kenny sememangnya menaruh harapan yang tinggi kepada gandingan Suarez dan Gerrard untuk mengetui barisan serangan pasukan. pada ingatan saya, sudah agak lama pasukan kita tidak menggunakan formasi 4-4-1-1 betul tak???. samasa zaman rafa formasi ini adalah satu formasi yang sangat2 efektif apabila Gerrard digandingan bersama si mamat mat jambu "torress".



gandingan Enrique dan Downing di sebelah kiri padang. pada penglihatan saya gandingan mereka berdua sememangnya menjadi duri dalam daging kepada mana2 pertahanan.

Seperti sudah terang lagi bersuluh, pada minit ke 68 hasil dari sepakkan percuma apabila Adam dijatuhkan oleh Ferdinand. Gol dari kapten kita sememangnya amat mengembirakan, gol tersebut.

saya(penulis) beranggapan gol ini yang mempunyai makna yang tersendiri dan juga boleh dikelaskan sebagai hadiah semperna kembalinya “The Greatest Captain" serta diharapkan Gerrard akan terus cermelang dan kekal cergas untuk membantu pasukan meneruskan perjuangan yang semakin hari semakin mencabar untuk Liverpool. kepada rakan2 di luar sana, tak pe seri kali ini, nanti kt old terepot kita menang besar ye... YNWA...

comment 1 comments:

Anonymous said...

Len said
fantastic gol dari SG...

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger