Liverpool dan Gerrard kembali bersama.....





Menurut web espnstar.com menyatakan kini, pemain tengah Liverpool dan juga kapten kesayangan kita semua Berkemungkinan akan turun kembali menyertai sesi latihan bermula minggu ini.

Hal ini sememangnya amat ditunggu-tunggu oleh semua peminat dan penyokong The Reds kerana sudah begitu lama kita tidak melihat Jersey nombor 8 diletakkan dalam barisan line up dan juga tanpa kehadiran Gerrard kita seolah-oleh kehilangan kereta yang tiada pemandu, “because Gerrard is our guide”

Gerrard yang sudah lama berehat akibat dari kecederaan dan perlawanan terakhir yang beliau diturunkan adalah sema sa pasukan kita menang 3-1 dengan United musim lepas. Disamping itu juga khabarnya Martin Skrtel juga akan turun menjalani latihan di melwood akibat kecederaan betis yang dialami dalam pra-musim.


-- Dua muka lama sejak dari zaman Rafa, Roy dan kini Kenny ---

PS: Akhir sekali semoga cepat sembuh Gerrard dan Skrtel. Sesungguhnya The Reds masih lagi menagih kurdrat dari kamu berdua. YNWA

comment 5 comments:

dear anies on August 16, 2011 at 1:37 PM said...

trn vs arsenal???

Anonymous said...

mustahil kot..

Anonymous said...

keserasian dengan pemain baru jg perlu di segerakan...credit utk kop next match ni febrgs dah transfr...harap2 kop dpt menang di tpt lawan...

mam alex on August 16, 2011 at 4:03 PM said...

diharap stev g cepat pulih & boleh kembali mengemudi jentera tengan. sebab kalau tengok game lawan sunderlang itu hari. tengah ada sikit goyang & kurang efektif..

Anonymous said...

left wing back pown da belah.. heh..

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger