Tribute kepada Sammy Lee




Pada hari ini, seperti yang dikisahkan nampaknya memang benar bahawa penolong pengurus pasukan kita iaitu Sammy Lee sah akan meninggalkan Liverpool fc. Dan hal ini telah pun di umumkan dalam web rasmi kita LFCTV yang menyatakan bahawa beliau akan keluar Liverpool mengesahkan Sammy Lee keluar dari kelan yang kita semua cintai ini.

Berikut adalah kata-kata dari beliau:

"Saya gembira dapat kembali ke Kelab yang saya cintai ini pada tahun 2008 dan saya berbangga dengan sumbangan yang saya yang telah dapat sumbangkan setakat hari ini. Saya ingin mengucapkan Kenny, pemain dan penyokong, semoga kelab akan terus sukses dan terbaik untuk masa hadapan.

Manakala ini adalah komen dari Kenny.....
"Kami ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih untuk semua kerja keras Sammy selama bertahun-tahun dan sumbangan beliau telah disumbangkan kepada Liverpool," Dalglish memberitahu liverpoolfc.tv.

Berikut adalah serba sedikit mengenai beliau:....

Mula menyertai Liverpool pada 1976–1986.

Telah bermain sebanyak 294 kali untuk Liverpool, dan berjaya memenangi tiga kejuaraan liga dan dua Piala Eropah. Dan menjaringkan 13 goal dalam penampilan dalam liga.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger