Apa dah jadi nie......



Amat sedih untuk menulis entri ini, dimana dah la pada malam tadi kita menyaksikan pasukan kebangsaan kita, Malaysia kalah dengan pasukan singapura dengan kekalahan goal mengikut aggeragat sebanyak 4-6.

Beterusan dengan masalah ini pula, kelab kesayangan kita semua pula juga menimpa nasib yang sama dimana pada semalam hari menyaksikan pasukan kita Liverpoolfc sekali lagi tumpas dengan pasukan bukan pilihan iaitu kepada Galatasaray. Pada perlawanan tersebut menyaksikan The reds sekali lagi tumpas dengan jaringan 3-0 dan juga sebelum ini, kita juga tewas kepada Hull City juga dengan jaringan 3-0.

Hal ini benar-benar agak merisaukan kepada seluruh pemain dan terutamanya kenny juga agak risau dengan perkembangan negatif ini, al maklumlah musim 2011/2012 sudah hendak bermula dan kini prestasi pasukan juga kurang memberangsangkan.

Diharapkan kenny dan pihak pengurusan dapat membuat sedikit percaturan baru demi menaikkan kembali moral pemain dan seluruh pasukan, bagi memastikan hajat kita semua peminat Liverpool bahawa kita akan kembali bersaing dalam tahta mahkota Liga Perdana musim depan. Sekian

comment 2 comments:

dear anies on July 29, 2011 at 11:44 AM said...

malaysia + liverpool + pertahanan x cukup kalsium kot??


Hadiah

VW: redness (wow)

Anonymous said...

ilek bro..gua tgok je match tu,nmpk sgt KD de plan sendiri,sume player2 hampeh je KD trunkn,gua ase KD nk bg dorg men puas2 dlu,sb lpas nie mmg xde can da nk men,haha

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger