Rangkuman berita terbaru The Reds....

Pertama....


Menurut laman web rasmi kelab kesayangan kita “liverpoolfc.com” menyatakan bahawa kini pemain muda pelapis yang selalu menjadi kegemaran yang selalu menjadi pilhan Kenny Daglish dalam kalangan pemain-pemain muda iaitu Jonjo Shelvey.

Tambah Jonjo Shelvey lagi....
“saya kini ingin bersaing dengan pemain senior lain yang boleh dikatakan pakar dalam mengambil side piece untuk kelab iaitu Gerrard, Suarez, Meireles”

“ saya ingin lebih berguna untuk kelab dan menyumbangkan sesuatu kepada kelab tambah pemain muda yang berumur 19 tahun ini, dan mungkin di masa akan datang beliau akan setaraf untuk bermain untuk pasukan kebanggsaan England bersama gerrard, Carroll suatu hari ini nanti YNWA......”



Kedua


Pada hari ini, dipetik dari web ESPN star.com yang menyatakan kini penjaga gawang no 1 The Reds iaitu Pepe Reina menyatakan sekali lagi pendiriannya untuk kekal di Liverpool.

Hal ini sekali gus menyangkal segala spekulasi sebelum ini yang menyatakan bahawa Reina tidak gembira berada di Liverpool dan kononnya beliau ingin berpindah ke kelab lain.

Pada sebelum ini banyak web dan akbar di england menyatakan bahawa Reina kini sedang dikaitakan dengan pasukan seperti Arsenal dan Manchester United, namun setalah komen dan pendiriannya yang tegas menyatakan bahawa dia kini kekal di Liverpool pastinya memberikan berita gembira kepada pihak pengurusan dan terutamanya seluruh penyokong pasukan kita ini.
Dan akhir sekali hanyati lah kata-kata beliau yang dipetik dari temubual dari Radio Marca di Madrid:

"Saya senang di Liverpool dan begitu juga keluarga saya dan selama ini semua spekulasi adalah tidak benar “



Ketiga:

Juga dipetik dari website espnstar.com menyatakan kini Kenny Dalglish kini mengubah taget utama untuk pemain tengah Sunderland Jordan Henderson dengan harga sekitar £ 16 juta.

Pemain tengah ini yang juga merupakan pemain kebangsaan England amat tertarik dengan pemain ini disebabkan aksi bertenaga pemain ini semasa bermain di Sunderland pada musim ini. Dan khabarnya Manchester United juga tertarik dengan pemain ini juga semasa aksi nya semasa menentang United di Stadium of Light sebelum ini.


comment 8 comments:

panji tengkorak on June 2, 2011 at 10:25 PM said...

liverpoolfc.tv bang...bkn .com,hehe

Tengku Firmino on June 2, 2011 at 11:54 PM said...

too many rumors!...media ingat Liverpool ni desperate sangat ke..siol betol...asal ada jer players yg available..Liverpool dulu yg dikatankan berminat!!! damn media!

panji tengkorak on June 3, 2011 at 12:50 AM said...

hehe...abg Tg Sidek,masalahny,kt website liverpool pn mmg galak rumours2 ni,siap ad column khas lg,Transfer Gossip...smpy ad y komplen n mnymph baca rumours je....

suarez07 said...

penyakit liverpool sekarang ialah konsisten

Afiq on June 5, 2011 at 3:57 PM said...

aku setuju suarez07. liverpool punye pemain sume dah berkualiti. cuma they all tak konsisten je.

Anonymous said...

mana2 yg x sokong kelab boleh blah...comment nie utk yg benar 100% utk kelab saja

akzmal_98 said...

betul cakap anonymous itu...komen nie utk peny0k0ng liverpool je....

apex on June 14, 2011 at 7:48 PM said...

hundred+persen

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger