perlawanan keseluruhan Liverpool musim 2011/2012



Salam sejahtera kepada semua rakan-rakan yang sudi Mengunjungi blog saya. Pada hari ini saya (penulis) ingin melaporkan berita terbaru kepada anda semua mengenai jadual perlawanan untuk musim depan iaitu musim 2011/2012.

Mungkin ada diantara anda semua sudah mengetahui, namun adalah menjadi tugas saya untuk melaporkan berita ini kepada rakan semua. Banyak yang mengatakan bahawa musim depan adalah permulaan kepada semuanya permulaan terbaik Liverpool bersama The King @ Kenny Daglish.

Secara jujurnya saya(penulis) mengharapkan bahawa musim depan adalah musim yang gemilang kepada pasukan yang kita semua cintai ini.

Disini saya lampirkan jadual perlawanan yang telah direka oleh saudara Halim Ynwa Gem yang saya ambil dari facebook milik beliau. (kredit kepada beliau)

--perlawanan keseluruhan Liverpool musim 2011/2012--

Dan juga saya sampaikan serba sedikit komen dari Jamie Carragher, Steven Gerrard serta dari pengurus yang pasukan kita Kenny Daglish....


Berikut komen dari Carragher ....

“Dimana Carragher menyatakan bahawa , perlawanan pertama adalah merupakan perlawanan penting dan pasukan harus mengambil kesempatan untuk bermula dengan baik semasa menentang Sunderlandan kemudian menentang Arsenal untuk perlawanan di tempat lawan.”

Berikut komen dari Gerrard....
“Dimana Steven Gerrard mengakui Liverpool menghadapi kesukaran semasa permulaan perlawanan musim untuk kali ini, dimana pada Barclays Liga Perdana Inggeris musim ini kita akan bertemu pada kelab lama pemain yang kini menjadi pemain pasukan iaitu Jordan Henderson , tetapi beliau menegaskan: '. Kita mesti terus melalaui perlawanan tersebut

berikut komen dari kenny ....
“ dimana Kenny bahawa dia kurang gembira dengan jadual perlawanan musim ini, dimana pada perlawanan pertama semasa bertemu dengan Sunderland, pemain mungkin akan berasa sedikit letih kerana, pada 13 ogos dan hanya kurang dari 72 jam pemain sudah melalui hari-hari yang sukar semasa beraksi untuk squad kebangsaan masing-masing untuk aksi perlawanan persahabatan.”

“Dan disamping itu Daglish juga bimbangkan dengan keadaan Gerrard dan Agger yang kini dalam tempoh pemulihan dari kecederaan, dan pada waktu itu berkemunkinan dengan tahap kecederasan mereka yang belum pulih sepenuhnya pastinya ini akan merusingkan beliau untuk menurunkan kedua tonggak Liverpool ini”

Pada pendapat saya (penulis) Semoga dengan jadual yang ketat dan padat ini tidak menghalang kita semua untuk mengutip 3 mata penting dalam setiap perlawanan. Sekian YNWA

comment 1 comments:

Sharinginfoz on June 19, 2011 at 7:33 PM said...

i am sure liverpool akan memberi saingan yang hebat kepada man utd, chelsea, arsenal, man city dan semua kelab epl

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger